Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019 : Medium Shot (Prestige Production)

1. Medium Shot (3 Manusia dan 3 Pemandangan)


Pandang tepi tengah tengok jodoh ka itu? Ini merupakan ayat yang akan selalu orang tanyakan bila kita bergamabr dengan pose yang seperti ini. Rileks, jangan marah. Tarik nafas dan kemudian jerit sahaja ke telinga si tukang tanya tu "Iya tengah tengok jodohlah ini!!"


Melangkahlah terus ke hadapan, namun ada ketika toleh sedikit ke belakang dan imbas kembali apa yang telah kita lakukan selama ini. Namun jangan pernah hanya duduk dalam satu bab yang sama sahaja. Teruskan melangkah sehingga ke pengakhiran, begitu kata pejuang.


Pemandangan yang cantik bersama model yang cantik akan menghasilkan satu gambar yang sangat cantik. Jangan risau gadis-gadis, kita semua memiliki kecantikan kita sendiri. Oleh itu, yakinlah pada diri sendiri dan hasilkan gambar yang cantik untuk kenangan.

2. Medium Shot (3 Manusia)


Tetaplah tersenyum semua walau apa pun yang terjadi kerana senyum itu merupakan senjata utama untuk musuhmu yang cuba menjatuhkanmu. 


Dan biarlah senyuman yang terukir itu juga menjadi benteng kepada segala permasalahan dan kesedihan yang dialami.


Awak tahu tak beza awak dengan buluh di belakang itu? Kalau buluh, jadikan lemang pun terbaik, tapi klau awak, masuk meminang lagi terbaik. Eh, hmp sampai ke ya?

No comments:

Post a Comment